کنفرانس خبری انجلوتی..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس خبری انجلوتی..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس خبری انجلوتی..

کنفرانس خبری آنچلوتی: ترکیبی که دارم را با هیچ ترکیبی در اروپا عوض نمی کنم؛ امسال در مورد دروازه بان ها صحبت نخواهم کرد

کارلو آنچلوتی
طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید روز دوشنبه در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل بازل سوئیس در رقابت های چمپیونزلیگ با خبرنگاران صحبت کرد و اظهار داشته که قطعاً در این فصل صحبتی در مورد دروازه بان ها نخواهد داشت.

بنا به گزارش AS، آنچلوتی گفت: "لازم نیست که من با استفاده از کلمات به این موضوع خاتمه دهم. من موضع خود را به طور واضح اعلام کرده ام. من قصد ندارم آتش بحث هایی که در داخل تیم وجود ندارد را داغ تر کنم. من امسال در مورد دروازه بان ها صحبت نخواهم کرد."

هو شدن کاسیاس: "کاسیاس تجربه زیادی دارد، و شرایط را خیلی خوب درک می کند و من این مسئله را بدون هیچ مشکلی حل خواهم کرد."

جو فردا شب برنابئو: "هواداران آنچه که در داخل زمین رخ می دهد را دنبال می کنند. اگر ما خوب بازی کنیم، آنها حمایت خواهند کرد. اگر خوب بازی نکنیم، طبیعی است که آنها توقعات بیشتری از ما داشته باشند."

دفاع از عنوان قهرمانی: "ما باید در این مسابقات، که مهمترین تورنمنت دنیا است، تیمی رقابتی باشیم. ما از فصل گذشته خاطرات فوق العاده ای داریم و به سختی کار خواهیم کرد تا کاری که فصل گذشته انجام دادیم را تکرار کنیم. من این ترکیب را با هیچ ترکیب دیگری در دنیا عوض نمی کنم."

خامس-ژابی آلونسو: "من از اینکه خامس اینجاست، بسیار خوشحالم. هرکاری که ما انجام داده باشیم، به عنوان یک باشگاه و مجموعه انجام داده ایم. تکرار می کنم؛ من ترکیبی که در اختیار دارم را با هیچ ترکیب دیگری در اروپا عوض نمی کنم."

اظهارات کریستیانو: "من ترکیب خیلی خوب و خیلی رقابتی دارم و بازیکنان نیز همین احساس را دارند. هیچ کدام از بازیکنان ما شکی ندارند و همه آنها از بودن در اینجا بسیار خوشحال هستند. کیفیتی که در این تیم وجود دارد، آن را در میان بهترین های اروپا قرار می دهد."

آیا احساس می کنید که از حمایت هیئت مدیره برخوردار هستید؟ "من احساس مربی را دارم که باید برخی چیزهای مشخص را اصلاح کند، همان طور که فصل گذشته این کار را انجام دادم. این بازی در زمان خوبی از راه رسید تا بتوانیم واکنش خوبی نشان دهیم و نشان دهیم که این تیم چگونه می تواند خوب عمل کند. یک شروع خوب در این رقابت ها بسیار مهم است. ما واقعاً مثل فصل گذشته برای این تورنمنت آماده هستیم و تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر آن را فتح کنیم."

سختی ها: "ما باید به بازیکنان جدید عادت کنیم و تلاش کنیم تا با انگیزه بیشتری بازی کنیم. ما بازیکنانی داریم که در اواخر آگوست به تیم اضافه شده اند و زمان کافی برای تمرین کردن با آنها را نداشته ایم. آنها به زمان نیاز دارند."

مشکل در توپ های مرده (شروع مجدد): "ما در دفاع کردن مقابل ضربات ایستگاهی در تیر یک مشکل داریم. همان اتفاقی که در آنوئتا رخ داد. ما روی آن کار می کنیم تا در موقعیت ضربات ایستگاهی بهتر عمل کنیم."

تغییرات در ترکیب اصلی: "این بحث نگرش است، به همین خاطر بود که من ترکیب تیم را تغییر ندادم. فردا هم ترکیب تیم همان خواهد بود. ما به ثبات بیشتری نیاز داریم. سطح بازی امسال ما بهتر از فصل گذشته نیست اما به ثبات و همکاری بیشتری نیاز داریم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393 | 17:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.